Skip to content

Wonder, de R.J. Palacios

30 Novembre 2012

https://i0.wp.com/www.edicionslacampana.cat/imag/home/wonder.jpgEn algun lloc vaig llegir una ressenya d’aquest llibre que remetia a l’Estrany incident del gos a mitjanit, i com que va ser un gran descobriment, una tarda que m’esperava una llarga estona de tren, vaig passar per la Ciutat Invisible i vaig sortir amb el llibre sota el braç.

Palacio, R.J. Wonder. Barcelona: La Campana, 2012. Wonder és una història tendra. Tendra i una mica dura. Ens convida a posar-nos en el lloc d’algú que mai passa desapercebut, que ha d’anar pel món amb un rostre deformada que crea rebuig en tothom qui el mira. La combinació de tendresa, sentit de l’humor i reflexions prou serioses en fan un bon llibre. Llàstima que, pel meu gust, el desenllaç no està a l’alçada. De totes maneres val la pena gaudir de la major part del llibre, de la imaginació i els recursos de l’autora que (no aconsegueixo entendre per què)  va decidir reduir a un tópic el desenllaç de la novel·la.

No comments yet

Deixa un comentari

